Saturday, November 19, 2011

POTPOURRI

Salam semua, dah lama saya tidak menulis di blog, bukan apa, busy sedikit. Sambil tu saya juga ada menghasilkan beberapa jenis lagi cenderahati yang berbentuk potpourri untuk majlis-majlis pertunagan,perkahwinan,cukur jambul dan apa saja yang sesuai...Lihat je kat sini,kalau berkenan boleh order.Ni hasil tangan saya sendiri tau....


POTPOURRI BOLA HARGA : RM1.50
MIN. ORDER : 200 PCS
*Jika order >/= 1000 pcs , harga jadi RM1.20/pc



POTPOURRI SUDU HARGA : RM1.80
MIN. ORDER : 200 PCS
*Jika order >/= 1000 pcs , harga jadi RM1.50/pc


POTPOURRI PASU HARGA : RM1.20
MIN. ORDER : 200 PCS
*Jika order >/= 1000 pcs , harga jadi RM1.00/pc



POTPOURRI SABUN HARGA : RM3.50
MIN. ORDER : 200 PCS
*Jika order >/= 1000 pcs , harga jadi RM3.00/pc

POTPOURRI SABUN (guna net) HARGA : RM2.50
MIN. ORDER : 200 PCS
*Jika order >/= 1000 pcs , harga jadi RM2.20/pc








Ada juga potpourri sabun yang murah cuma RM2.50/pc tetapi saya akan tunjukkan gambarnya kemudian.
Untuk sabun, jika nak di letak sekali dalam beg cenderahati yang berisi kuih-muih, nanti berbau sabun pulak, jadi saya siap packing kan dalam plastik supaya tidak bercampur dengan makanan / atau apa saja yang diletakkan di dalam beg cenderahati tuan puan, bila nak gantung ,ha...kena lah buka plastik tu,tidak tak bau wangi lah.



Ini pula proses nak menyiapkan pesanan untuk majlis pertunangan bulan Disember ni...

PESANAN PERLU MENGIKUT TERMA DAN SYARAT DI BLOG SAYA....jangan lupa.

Wassallam...

No comments:

Post a Comment