Tuesday, May 24, 2011

Cenderahati Ikut Budget

Salam kawan2....Ingat lah , cenderahati tanda ingatan, jadi jangan susah hati, walau sekecil manapun ia tetap diterima dan disimpan untuk kenangan atau `collection' tetamu.Anda yang ada masaalah budget, jangan risau, cuma beritahu saya berapa budget yang ada dan untuk berapa orang .Itu saja. Cenderahati nya akan saya buat mengikut budget. Mungkin dalam hal ini , cenderahati di pilih oleh saya mengikut budget anda.....itu pun jika anda setuju dan boleh bincang dengan saya.


Hubungi saya : Pn Mazna / Kak Nani
Tel. No. : 0195082079

Saya akan cuba buatkan yang terbaik buat anda tetapi perjanjian ini termaktub setelah pembayaran deposit diterima iaitu separuh dari harga tempahan keseluruhan.

PENTING ,TEMPOH TEMPAHAN, SEBULAN LEBIH AWAL DARI TARIKH MAJLIS TUAN/PUAN....

Sekian. Semoga dengan cara ini , saya dapat membantu semua kawan2.....

No comments:

Post a Comment